miércoles, 2 de marzo de 2016

02/03/2016 Sopar mensual del club, el de febrer

Ja que toca Magdalena, i que aquest club és molt gastronòmic també, hem pensat en canviar la data del sopar per a que coincidisca amb les festes, i clar, fer-lo a Castelló...

Algú podria fer-se càrrec de reservar local per al sopar, per favor?

Donat les dates que seràn, és molt important que confirmeu assistència amb el màxim de temps possible
 
Per favor, aneu pronunciant-vos. Si hi ha més gent a banda d'Idoya que prefereix el divendres, que ho diga.
Caldria reservar com més prompte millor, així que propose:

Data límit per a triar dia, aquest dimecres, 17 de febrer.

Data límit per a confirmar assistència el dilluns que ve, 22 de febrer.

13 comentarios:

Marzo dijo...

Jo hi aniré

nando dijo...

Jo també hi aniré. Si voleu puc reservar jo mateix el local. Alguna sugerència en especial?. Si no se me ocurreix que tant el VENECIA (en M.Agustina i totalment reonovat) com el MEETING POINT (per als molt amants de la cervesa) podríen ser bons llocs.
Ja dieu alguna cosa.
Au....

Idoya dijo...

Hi hauria possibilitat de que el sopar en lloc de ser dimecres fora el divendres día 4? Perque a la gent que curra entre semana i matina li vindrà millor, no? Però bueno, és la meua opinió. Qué opineu els que voleu anar?

Marzo dijo...

Per favor, aneu pronunciant-vos. Si hi ha més gent a banda d'Idoya que prefereix el divendres, que ho diga.
Caldria reservar com més prompte millor, així que propose:

Data límit per a triar dia, aquest dimecres, 17 de febrer.

Data límit per a confirmar assistència el dilluns que ve, 22 de febrer.

nando dijo...

Jo el divendres no puc. De totes formes de igual manera podria fer la reserva. Vaig recomanar el Venecia perquè està cèntric, les tapes i els bocates estan molt bons i a més a més està bé de preu. Si voleu en cap altre puesto ho dieu.

Salva dijo...

Per mi millor el dimecres a qualsevol lloc dels que diu nando.

Felip dijo...

Jo també preferisc dimecres, dissabte tinc que matinar (sorry, Idoya). El Venècia me sembla perfecte!!!

Idoya dijo...

Ok! No passa res, lo que vullga la majoria, això està clar. Pues jo en principi sí aniré al sopar, però de festa no.

nando dijo...

Taula reservada el dimecres per a 10 (ampliable-reduible) al Venecia (Pça. MAgustina cantó amb Caputxinos).

Marzo dijo...

Moltes gràcies, templat!

Felip dijo...

Nando. Podries posar un telèfon i si algú se vol afegir a partir d'ara, que cride directament per afegir plaça.

Alex dijo...

Maria y yo también vamos. Ya esta ampliada la reserva a 10 personas

Alex dijo...

Maria y yo también vamos. Ya esta ampliada la reserva a 10 personas