jueves, 1 de junio de 2023

16/06/2023 - 21/06/2023 Navarra

Sense pla definit, però pensem en barrancs, coves i ferrades.

Per favor, en els comentaris aneu informant dels dies que podríeu venir, o per missatge privat de WhatsApp i ja ho apunte jo ací.

Farà falta federativa a nivell europeu, perquè molt probablement passarem a França. Per favor, els que no la tingueu demaneu-la el més aviat possible. Per una altra banda, és recomanable la targeta sanitaria europea.

Proposta d'activitats:

Participants:

Tornen el dimecres:

Felip
Pau
Marzo
Abel

Tornen el dimarts:

Karen
Marc Gascón
Paski
César

No definit (crec):

Marc Escrig


3 comentarios:

Marzo dijo...

Jo aniré

Alexis Muñoz dijo...

Yo estoy a espectativa de un albañil que tiene que venir a echarme una mano en casa. Me dijo que igual a partir de mitad de junio ya podia venir. Asi que en principio puedo ir todos los dias, salvo ese tema del albañil. Me da igual las actividades, pero prefiero cuevas 😅

Marc Escrig dijo...

Jo també m'apunto! A priori puc tots els dies proposats. Tal volta si algú tornara el dimarts li acompanyaria, però penso que m'ho podré organitzar per fer conciliació familiar. Penso que seré dels més inexperts, no he fet mai barranc, però m'adapto al que surgisca.